שארם א-שייח' ידועה בזכות הזדמנויות הצלילה והשנרקול המדהימות שלה.
שוניות האלמוגים התוססות והחיים הימיים המגוונים של הים האדום הופכים אותו לגן עדן לחובבי תת מימי. מלונות רבים בשארם מציעים טיולי שנורקלינג וצלילה, כמו גם קורסי צלילה למתחילים.
באתרי צלילה פופולריים כמו הפארק הלאומי ראס מוחמד, האי טיראן ומיצרי טיראן ניתן לחזות בגני אלמוגים מדהימים, דגים צבעוניים ואפילו הזדמנות לצפות בצבי ים, דולפינים וקרניים.

צאו לשייט מהמרינה של שארם א-שייח' כדי לחקור את קו החוף היפה והאיים הסמוכים. הטיולים כוללים בדרך כלל עצירות באי טיראן או באיי גיטון, בהם תוכלו ליהנות משחייה, שנורקלינג ושיזוף במים בתוליים. חלק מהסיורים בסירה מציעים גם הזדמנויות לדיג או לשיט בסירה עם קרקעית זכוכית, ומאפשרים לכם להתפעל מהעולם התת-ימי מבלי להירטב.

בקרו בפארק הלאומי ראס מוחמד אשר ממוקם בקצה הדרומי של חצי האי סיני.
הפארק הלאומי ראס מוחמד הוא יעד חובה לחובבי טבע וכולל שוניות אלמוגים מדהימות, צוקים דרמטיים, ומגוון מגוון של חי וצומח. תוכלו ליהנות מנופים עוצרי נשימה, לזהות מגוון ציפורים נדירות ולגלות תצורות גיאולוגיות ייחודיות.

שארם א-שייח' מוקפת ביופיו המחוספס של מדבר סיני, ומציעה מגוון פעילויות מדבריות מרגשות.
צאו לסיור מרתק על אופניים, טרקטורונים או כרכרות לאורך דיונות שבו תוכלו לחוות את פרץ האדרנלין של רכיבת שטח.
לחוויה בדואית מסורתית יותר, הצטרפו לספארי גמלים ומסע במדבר, ביקור במאהל בדואי כדי ללמוד על התרבות שלהם, ליהנות מאוכל מסורתי ולצפות בשמי לילה זרועי כוכבים מהפנטים.

למחפשי הרפתקאות קיים מגוון רחב של פעילויות ספורט ימי- גלישת רוח, גלישת עפיפונים או מצנחי רחיפה, סקי אופנועים, סקי מים ושייט בסירות בננה. בתי מלון ומרכזי ספורט ימי רבים לאורך קו החוף מציעים השכרת ציוד והדרכה לפעילויות ספורט ימי שונות.

כדי לחוות את התרבות המקומית ולקנות מזכרות צאו לטיול בשוק הישן של שארם.
השוק ידוע באווירה התוססת שלו, בדוכנים הצבעוניים ובמגוון רחב של עבודות יד, תבלינים, ביגוד ותכשיטים.

תוכלו להנות גם מחיי לילה ובידור- העיר תוססת עם מגוון ברים, מועדונים ומקומות בילוי בעיקר במפרץ נעמה. באזור קיימים ברים ומועדונים רבים שבהם תוכלו לרקוד כל הלילה או ליהנות מהופעות מוזיקה חיה. מלונות רבים מציעים גם תוכניות בידור בערב, לרבות מוסיקה מצרית מסורתית ומופעי ריקוד.