אם אתם חובבי קניות, כאשר מדובר על שופינג בדובאי, מובטחת לכם חוויה מטורפת. מרכזי הקניות בדובאי הם בגודל של שכונות שלמות ונחשבים מהגדולים בעולם. קיימים כאן כל סוגי הקניות החל משווקים מסורתיים ומודרניים מקורים, קניוני ענק עם חנויות של מעצבי על וחנויות קמעונאיות של רשתות בינלאומיות, אאוטלטים במחירים יותר סבירים וקניון המוכר רק תוצרת סין. בעונת החגים בחודשים דצמבר- ינואר תוכלו לעשות שופינג בדובאי שיכלול גם פסטיבלי קניות עם הגרלות, הופעות והפתעות.

בקניונים הענקיים תבלו ימים שלמים של קניות בדובאי בזכות האטרקציות, שלא תמצאו בשום קניון אחר בעולם וכדי שלא תפספסו אף חנות ריכזנו עבורכם את מרכזי הקניות והשווקים השווים ביותר בדובאי.

מרכז הקניות The Pointe

בקרו בקניון The Pointe זהו המקום הטוב ביותר לקניות באי הדקלים פאלם ג'ומיירה, שכן הוא אוסף מגוון של המותגים הפופולריים ביותר בעולם תחת קורת גג אחת, תוך שהוא מציע מגוון רחב של מוצרים, מסעדות וחניה. חוויית קניות מיטבית המתאימה לגברים, נשים וילדים.

בחנויות הקניון תוכלו לרכוש את כל המוצרים שאתם צריכים, החל מאופנה ועד מוצרי לייף סטייל, בנוסף תקבלו שירות וייעוץ מהטובים בנוגע לתרופות ותוספי תזונה וכן תוכלו להחליף מט"ח. אם אתם מחפשים מוצרים אישיים מודפסים בהתאמה אישית, אז בקרו בחנויות היוצרות לוגו, תמונות ואיורים על כיפות, חולצות, תיקים, סינרים ועוד. ניתן למצוא גם מוצרי טיפוח איכותיים לעיניים, כולל בדיקות עיניים ומשקפי שמש מעוצבים. אחרי הקניות  תירגעו ותתחדשו בשירותי יופי חמישה כוכבים המועברים על ידי מטפלים מוסמכים במכוני היופי והמספרות בקניון. הכול במקום אחד.

פתוח 7 ימים בשבוע בין השעות 10:00-23:00

קניון האאוטלט של דובאי

קניון הקונספט הראשון מסוגו במזרח התיכון. ביתם של למעלה מ-1,200 ממותגי האופנה ו-240 חנויות מאופנת מעצבי העל וטופ האופנה העולמית.

בקניון האאוטלט של דובאי הנמצא ממש מחוץ לעיר תיהנו מהנחות חסרי תקדים עד 90% ברוב המותגים כחלק משאיפתו להיות יעד הקניות האולטימטיבי לתיירים ולתושבים המקומיים, המכיל בתוכו את מיטב המותגים הפופולריים מכל העולם כגון: גוצ'י, ולנטינו, מארק ג'ייקובס, כריסטיאן דיור, אלכסנדר מקווין, סטלה מקרטני, פראדה, מיסוני, קרולינה הררה, DKNY, מנגו, מאסימו דוטי, מקסקס, רודיאו דרייב, גאפ, בננה רפובליק, דיזל, אייזונה, באלי, אפטרשוק, גאפ, טימברלנד, ביבי, טומי הילפיגר , קנת קול, אדידס, קואץ', גס, ליוויס, נייק, פומה ועוד.

בכל ימות השבוע בין השעות 10:00-22:00 (חמישי ושישי עד חצות)

קניון האמירויות דובאי

קניון האמירות Mall of the Emirates הוא 220,000 מטרים של חוויית קניות ובידור מטורפת! יש כאן הרבה אטרקציות לבילוי, כיף והנאה מעבר לקניות גם למבוגרים וגם לילדים. הפרויקט שהקמתו עלתה 800 מיליון דירהם מחולק למבנה בן 3 קומות המשלבות אלמנטים עיצוביים בסגנון ערבי וים תיכוני. המותגים הכי יוקרתיים בעולם מקובצים תחת קורת גג אחת ומחולקים ל-630 חנויות קמעוניות (כגון: ברשקה, מנגו, סטלה מקרטי, פוראבר 21, ויקטוריה סיקרט ועוד) 80 חנויות יוקרה (ביניהן: ברברי, סלין, קרטייר, לבוטין, קואץ', דיור, שנאל, ג'ורג'יו ארמני, דולצ'ה וגבנה ועוד ועוד), שמחכות רק לכם הקונים.  יש כאן בקניון אתר סקי מקורה הראשון מסוגו בעולם! בנוסף גם פארק שעשועים, מלונות ומסעדות מיוחדות.

בימים א'-ד' 10:00-22:00 ובסופי השבוע 10:00 ועד חצות

קניון פסטיבל סיטי

DFC (Dubai Festival City) הוא קניון, שאסור לפספס! קניון פסטיבל הסיטי של דובאי הוא אחד מיעדי הקניות האייקוניים ביותר של דובאי, וממוקם פחות מחמש דקות מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי. פסטיבל סיטי מציע גם את אחד הנופים הטובים ביותר של קו הרקיע של דובאי שקיעות מרהיבות ומופע אור בערב מעל המים, שמסביב תיהנו מקניות עם יותר מ-350 חנויות כולל מרקס אנד ספנסר, H&M, חנות הכלבו ג'אשמאל, איקאה ומותגי אופנה פופולריים ביניהם DKNY, זארה, Top Shop , Coach, גאס, ליוויס, מסימו דיוטי.

בכל ימות השבוע בין השעות 10:00-22:00 | חמישי- שבת פתוח עד חצות

 

שווקים

שוק מדינת ג'ומיירה

מעוצב בסגנון מזרח תיכון מסורתי. שוק מדינת ג'ומיירה הפופולרי בסמוך למלון הפאר בורג' אל ערב. כאן תוכלו לרכוש ולהתרשם מבשמים, בדים, מזכרות ומסעדות. תשייטו בסירת אראבה בסגנון ערבי אותנטי בנחל דובאי באווירה רומנטית כמו בוונציה.

השוק אינו פתוח כמו שאנחנו מכירים, הוא מקורה ומעוצב בסגנון מזרח תיכון מסורתי, שלוקח אתכם למסע קסום של תרבות עשירה בת אלפי שנים עם מבני אבן טבעית בצבע חול בהיר. נגיעות מודרניות מעצבות את המקום ופזורים בו ספסלים למנוחה בכל מקום.

שוק הזהב

השוק הפופולרי בדובאי. שוק הזהב של דובאי פרוס על רובע שלם ברובע העסקי של דיירה בעיר דובאי. שוק הזהב הוא השוק הפופולרי עבור תושבים מקומיים וגם עבור תיירים, שנהנים מהאווירה הייחודית ומהקניות.

שוק הזהב, נקרא גם "השוק של דריה", מסורתי ובו 400 חנויות. הוא אחד השווקים העתיקים ביותר באיחוד האמירויות הערביות. תוכלו לרכוש כאן צמידים, טבעות, עגילים ושרשראות העשויים זהב וכסף. גם לשלב עם חומרים יקרים כמו: אמרלד, פנינים, יהלומים, ספירים, יהלומים ואבנים אחרות בעלות ערך רב. המותגים המובילים בעולם שופארד, קרטייה, ואן קליף וארפלס מככבים כאן בעיצובי התכשיטים.

חלונות הראווה בשוק הזהב מעוצבים בתכשיטים העשויים מזהב ומתכות יקרות, מטילי זהב, מטבעות אספנות, כלי זהב ועוד סוגים שונים של מזכרות. בשוק הזהב נמכרים גם מוצרי זהב אחרים כגון: מטבעות, כלים ומזכרות.

שוק הטקסטיל בדובאי

שוק הטקסטיל בדובאי הוא השוק העתיק ביותר באיחוד האמירויות

מעצבים, מטיילים ומשווקי בדים מכל רחבי העולם מגיעים לשוק הטקסטיל בדובאי, המשתדל גם בימינו לשמור אל ייחודיותו. לפני שנים רבות, לפני ששוק הזהב הפך לעלייה לרגל מכל רחבי העולם רחוב הטקסטיל היה הפופולרי למסחר באזור דריה. אלפי סוחרים מכל רחבי העולם הגיעו לכאן. עד היום הבדים הנמכרים בשוק הטקסטיל הם איכותיים וייחודיים. ייצור ומכירת בדים נתנו תנופה להתפתחות שבע האמירויות לפני מאות שנים. האדריכלות והאווירה של הבזאר המזרחי, שמורה כאן באופן ייחודי להפליא גם הרצפה מכוסה באריחי אבן, השלטים מאבן ולא תמצאו כאן שלטים דיגיטליים ואורות מנצנצים.הכי אותנטי שיש. על מנת להשלים את האווירה הייחודית של המקום הבניינים הסמוכים לשוק הטקסטיל בבור דובאי שוחזרו גם הם. המיקום השתלב ברובע ההיסטורי. בקרבת מקום נמצא המוזיאון הלאומי ומסגד ג'ומיירה הגדול. הכול ממוקם ליד שפת נחל דובאי, שם תוכלו להירגע אחרי שופינג על ספסל ולהמשיך את הסיור לשוק הזהב ולשוק התבלינים הסמוכים. בימינו ייצור הטקסטיל עבר מהפכה ועם זאת ממשלת איחוד האמירויות הערביות הקצתה 8 מיליון דולר לשיקום הענף. במהלך השנים האחרונות החל המתחם לקבל שוב את פני המבקרים.

תמצאו כאן מבחר גדול של בדים, צבעים ומרקמים. תהנו מאדריכלות העתיקה ואותנטית החוזרת על עצמה בשווקי דובאי. המיקום מושך אליו מעצבים רבים, מטיילים ומשווקים מכל רחבי העולם. לא תמצאו כאן מוצרים תוצרת סין. כאן יש בדים בייצור מקומי או ממדינות סמוכות. המון סוגים של בדים: שיפון, משי, קטיפה, שינץ, טיק, טול וכותנה. כמו כן תוכלו לרכוש כאן: מצעים, כריות, כיסויי מיטה, בגדים המיובאים לכאן מאיראן, פקיסטן, הודו, וגם מישראל ומקומות אחרים. בנוסף תמצאו כאן תלבושות אתניות מזרחיות למשל: תחפושת לריקודי בטן, שכמייה ערבית גברית או סארי הודי. אתם יכולים גם לקנות נעליים עשויות בד אביזרים, מזכרות מהתרבות הערבית. פאשניסטים יוכלו לרכוש חליפות פנינה וזהב. תוכלו לרכוש כאן מוצרים אתניים ומזכרות יוצאות דופן.