טיול אקסטרים לדובאי והאמירויות

 

תכנית הטיול:

יום 1 – תל אביב דובאי, שייט בסירת דאו
קבלת פנים בשדה התעופה של דובאי והעברה לבית המלון להתרעננות ומנוחה. לאחר ארוחת הצהרים נסייר במועדון היאכטות המפורסם של דובאי.
נמשיך בשייט וארוחת ערב על גבי סירת דאו מסורתית. חזרה למלון.

 

 

 

 

 

 

 

יום 2 – סיור בדובאי, ג'יפ ספארי 4X4 במדבר דובאי
לאחר ארוחת נבקר במוזיאון דובאי, נשוט בסירת דאו מסורתית אל שוק הזהב ונצא לסיור בעיר העתיקה של דובאי, חוף ג'ומיירה ואי הדקלים הבנוי מאיים מלאכותיים בצורה של דקלים ונעצור לתצפית על בורג' אל ערב. לאחר ארוחת הצהריים נחזור למלון להתכונן לג'יפ ספארי ברכבי 4X4 לנד קרוזר בדיונות של מדבר דובאי ונעצור לצלם תמונות של המדבר בעת השקיעה. בשעות הערב נגיע אל המחנה שם תוכלו להנות מארוחת ערב מסורתית, רכיבה על גמלים מופע ריקודי בטן וריקודי פולקלור מקומיים. חזרה למלון.
ניתן לשדרג לג'יפ רנגלר בתשלום נוסף.

 

 

יום 3 – טיול ג'יפים 4X4 בנהיגה עצמית שארג'ה ראס אל חיימה
לאחר ארוחת הבוקר נאסוף את הג'יפים ונצא לכיוון אמירות שארג'ה. נמשיך בשטח לעבר האיזור ההררי .נגיע אל רכס ג'בל ג'איס לתצפית פנורמית מרהיבה מגובה 1934 מ'. לינה בראס אל חאימה באוהלים משודרגים בצורת כיפה עם שירותים צמודים מרפסת ומיזוג אויר.

יום 4 – פוג'יירה
לאחר ארוחת הבוקר ניסע אל פוג'יירה בדרך נעצור להתרעננות בכפר מספי, נעבור בגבול עם עומן עד פוג'יירה שם נתחיל בסיור במסגד העתיק ביותר. נמשיך אל מלון Sandy Beach לארוחת צהרים ונהנה מחוף הים והבריכה. חזרה למלון בדובאי.

יום 5 – סכר חאטה , אלעין, ג'אבל חאפיד
לאחר ארוחת הבוקר נצא מדובאי לוואדי חאטה ונעצור להתרעננות וארוחת צהריים באגם חאטה . נמשיך לאל עין נווה מדבר ירוק והאזור החקלאי של האמירויות. נטפס אל ג'אבל חפיד לתצפית מרהיבה לכיוון עומאן. לינה באל עין.

יום 6- אלעין, אבו דאבי
בבוקר נצא אל אבו דאבי נסייר במסגד שייח זאיד המכונה "הט'אג מאהל" של העולם הערבי. המסגד הכי גדול באיחוד האמירויות ונחשב בין הכי מפוארים בעולם. נמשיך לסיור בכפר אמירתי משוחזר Heritage Village בו נראה את החיים שהתקיימו במקום בעבר ונשמע על ההיסטוריה המרתקת של המדינה. אחר הצהריים חופשי. לינה באבו דאבי.

יום 7 – דובאי, גן הפרחים , קניון האמירויות, סקי דובאי, המצפה התת ימי. בורג' חליפה
לסיור בגן הפרחים הקסום של דובאי, הכולל מיליוני צמחים המסודרים בצורות מרשימות ביותר ביניהן מטוס אמירטס בגודל מלא ומרבדים שלמים של פרחים מכל הסוגים. נמשיך לביקור בפארק הסקי של דובאי הכולל מדרון סקי מקורה, פארק חורף ענק ומושקע המכוסה בשלג אמיתי, הכולל חמישה מסלולי סקי ורכבל. נמשיך לביקור בדולפינריום המקורה. נסיים את הסיור בתצפית פנורמית מהקומה ה 124של המגדל הגבוה בעולם הבורג' חליפה. לינה בדובאי.

יום 8 – דובאי – תל אביב
לאחר ארוחת הבוקר העברה מהמלון לשדה התעופה חזרה לארץ.

תאריכים גמישים בהתאם לבקשת הלקוח

מחיר הטיול: החל מ- $1590 לאדם כולל טיסות.

המחירים כוללים:

טיסות תל אביב – דובאי הלוך חזור.
קבלת פנים מלכותית בשדה התעופה.
איסוף משדה התעופה בלימוזינה מפוארת.
מלונות 4/5 כוכבים לפי בחירה Millenium Hotel, Novotel,Hilton Garden Inn
כלכלה: חצי פנסיון (ארוחת ערב ובוקר) לאורך כל ימי הטיול
העברות: מ / אל שדה התעופה בדובאי
ביקורים וכניסה לאתרים בהסעה קבוצתית על פי התוכנית המפורטת.
מס תיירות עירוני

המחירים אינם כוללים:

שירותי סבלות במלונות
תשר לנותני שירותים בחו"ל
הוצאות אישיות שאינן כלולות בתכנית
אשרה לדובאי

הערות כלליות:

לאור מצב הקורונה בעולם, באחריות הלקוח להתעדכן טרם הרישום בהנחיות הקורונה התקפות למועד היציאה לפי מדינת היעד.

** התמונות להמחשה בלבד