בורג' חליפה

דובאי מפורסמת בזכות אטרקציות תיירותיות יוצאות דופן כמו בורג 'כליפה ,שגובהו 829.8 מטרים הוא הבניין הגבוה בעולם והמפורסם ביותר מבין נקודות העניין בעיר.

עבור רוב המבקרים, טיול לתצפית בקומה 124 כאן הוא חובה לעשות בעיר. הנוף של קו הרקיע של העיר מנקודת מבט זו של עוף הציפור פשוט מדהים.

חוויית התצפית החלקלקה כוללת מצגת מולטימדיה הן בדובאי והן בבניין הבורג 'ח'ליפה (הושלם בשנת 2010) לפני שמעלית מהירה תעתיק אותך אל מרפסת התצפית לאותם נופים של 360 מעלות מעבר לגורדי השחקים למדבר מצד אחד והאוקיאנוס מצד שני.

ביקורי לילה פופולריים במיוחד בקרב צלמים בשל המראות הפנורמיים המפורסמים של אורות העיר דובאי.

Instagram: @waelhneiniiShareInfo

האקווריום של דובאי

האקווריום של דובאי מאכלס 140 מינים של חיי ים במיכל התלוי הענק בקומת הקרקע של קניון דובאי. בנוסף לצפייה בחינם מהקניון, אם תיכנסו לגן החיות התת ימי, תוכלו ללכת דרך מנהרות האקווריום.

פעילויות שונות עוזרות לכם לבחון מקרוב את חיי הים. סיורים בסירה עם רצפת זכוכית פופולריים במיוחד. פעילויות שנורקלים וצלילת כרישים מוצעות גם כן.

 

Photo by Erik on Unsplash

מלון בורג' אל ערב

הבורג 'אל-ערב הוא המלון הגבוה בעולם, שגובהו 321 מטר על האי המלאכותי שלו על קו החוף של דובאי.

תוכנן להידמות למפרש דאו מתנשא, חיצוני הבניין מואר על ידי מופע תאורה כוריאוגרפי, צבעוני בלילה.

הבורג 'אל-ערב הוא דקדנטי בכל דרך אפשרית, והוא אחד המלונות היקרים ביותר בעולם, כאשר הסוויטות המפוארות ביותר עולות יותר מ -15,000 דולר ללילה אחד.

Photo by Darcey Beau on Unsplash

 

חוף ג'ומיירה

רצועת החוף החולית הזו היא יעד החוף מספר 1 עבור מבקרי דובאי מלונות פרוסים לכל אורכו, כאשר זה אחד המקומות הפופולריים ביותר לשהות בהם עבור תיירים.

בחוף יש מתקנים מצוינים, עם שפע של כסאות נוח, מסעדות ומפעילי ספורט ימי.

 

 

 

פארק IMG

פארק שעשועים זה, , הוא בידור מרתק במיטבו ויש בו ריגושים רבים לילדים ולמבוגרים.

עם אזור אחד המוקדש כולו לדמויות האיקוניות של מארוול; אחר לטיולים בנושא דינוזאורים, רכבות הרים ופעילויות לילדים צעירים יותר, יש כאן משהו לכל גיל.

בין אם אתה רוצה לעזור לנוקמים להילחם באולטרון, להפחיד את עצמך בבית רדוף או להצטרף לספיידרמן כשהוא מסתובב בעיר, זהו גן עדן למשפחות המחפשות יום בילוי מהנה.

 

פארק המים Aqua Venture

פארק מים זה, הממוקם באטלנטיס ג'ומיירה – האי המפורסם בצורת דקל מעשה ידי אדם – הוא מקום נהדר להתקרר אחרי כמה ימים של קניות קדחתניות וסיורים.

פעולת מגלשת המים מצוינת וברמה עולמית, עם אקווונדה, מגלשת המים הארוכה בעולם; מגלשה בת תשע קומות, ורכבות על מים. יש גם ספארי תת-ימי, אזור משחק מים ייעודי לילדים קטנים יותר עם מגלשות ו 700 מטר של חוף עם חול ים לבן.

 

גן הפרחים של דובאי

כולל מספר מרשים של 45 מיליון פרחים הפזורים על פני שטח של 72 אלף מ"ר בתצוגות שונות החל מערוגות פרחים ועד לקשתות בצורת לב וטירות מעוטרות. התצוגות השונות כוללות מיליוני פרחים שיצרו צורות ודגמים שונים כמו את דגל האמירויות, שעון, מכונית פרארי שמושב הנהג שלה מקושט בפרחים, חיות מלאכותיות כמו טווס שזנבו עשוי מפרחים, ספינות ופסל של אישה ששערה מורכב מפרחים

 

 

צילום:Dubai Miracle Garden

מזרקת דובאי

מזרקת דובאי היא מזרקת המים הכוריאוגרפית הגדולה בעולם הממוקמת במתחם בורג’ היפה. מזרקה רוקדת זו מתנשאת לגובה של עד 150 מטר בסינכרון מלא ללהיטים מוסיקליים קלאסיים, ערבים ואחרים. מזרקה זו עוצבה על ידי יוצרי מזרקות בלאג’יו בלאס וגאס. המופע מתחיל בכל יום בשעות הערב, והדרך הטובה ביותר להתקרב אליו היא דרך קניון דובאי.

המזרקה ממוקמת במרכז אגם בורג’ המשתרע על פני 24 דונם. מזרקת זו הממוקמת מול בניין בורג’ ח’ליפה המנצנץ מקיימת הופעות של כ -5 דקות כל אחת. ניתן לצפות במופע המזרקה ממספר נקודות תצפית, אך ניתן גם לצפות מקרוב במזרקה על ידי הזמנת שייט באברה מעץ (סירה ערבית מסורתית) המפליגה מדי יום בין השעות 17:45 עד 23:00. כ -1.5 מיליון לומן של אור מוקרן ומהפנט הוא זה שמושך מבקרים למופע זה.