מחפשים חופשה בסיני? טאבה הייטס היא יעד תיירותי פופולרי הממוקם במצרים, בחוף המזרחי של חצי האי סיני, בסמוך לגבולות ישראל וירדן (כ 20 דקות נסיעה ממעבר טאבה) טאבה הייטס ידוע בנופים הציוריים שלו, בחופים בתוליים ובמגוון רחב של פעילויות פנאי.
טאבה הייטס מציע מגוון של מלונות שפועלים בה ברמה של 5 כוכבים, מגוון נרחב של מסעדות, מרכז קניות ובו חנויות מגוונות שבו תוכלו לעשות קניות (כולל סופר מרקט למזון) במקום נמצא גם פארק מים קטן המיועד למשפחות שרוצות לבלות במקום, המלונות מציעים שרותי הסעה מהמלון לפארק המים ללא תמורה)
כמו כן, שילוב ייחודי של יופי טבעי, פעילויות פנאי וחקר תרבות. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות, רגיעה או שילוב של שניהם, טאבה הייטס היא יעד יוצא דופן שיש לקחת בחשבון בעת ביקור במצרים.

אטרקציות מרכזיות:

חופים יפים: מתחם טאבה הייטס מתגאה בחופים מדהימים לאורך חוף הים האדום, עם מי טורקיז צלולים וחולות זהובים רכים. מקום מצוין להירגע, להשתזף וליהנות מהאווירה הפסטורלית השלווה או לחלופין להשתתף בספורט ימי כגון שנורקלינג, צלילת בלונים וגלישת רוח ועוד.
מלונות בטאבה הייטס: מספר בתי מלון המציעים אירוח ברמה בינלאומית, מבנים יוצאי דופן ביופיים המשתלב ברוח המדבר, נופים עוצרי נשימה של הים האדום. אתרי הנופש מספקים שילוב של נוחות ופינוק, עם מתקנים יוקרתיים הכוללים בריכות שחייה, אגמים מלאכותיים ספא, מסעדות משובחות ומגרשי גולף.
צלילה ושנורקלינג: המקום ידוע בעולם התת-ימי יוצא הדופן שלו. הים האדום שופע שוניות אלמוגים תוססות, חיים ימיים מגוונים ואתרי צלילה רבים. חובבי צלילה ושנורקלינג יכולים לחקור אלמוגים צבעוניים, לפגוש מיני דגים אקזוטיים, ואפילו לגלות ספינות טרופות היסטוריות.

שפע הזדמנויות לאוהבי טבע ומחפשי הרפתקאות. טיולים ליעדים סמוכים כמו ואדי וויש וואשי והבריכות שבו, מנזר סנטה קטרינה, הר סיני והנופים המדבריים המלכותיים של חצי האי סיני פופולריים בקרב המבקרים. סיורים מודרכים, טיולי ג'יפים וטיולי גמלים מספקים הזדמנות לחקור את פלאי הטבע של האזור.
ישנם מגוון מסלולי גולף בין לאומיים, חובבי גולף יכולים ליהנות מהמסלולים השופעים ומהנופים היפים של מסלול הגולף בן 18 הגומות. המסלול מציע משחק מאתגר, נופים מדהימים ואווירה מרגיעה עבור שחקני גולף בכל רמות המיומנות.