בחריין איים מלאכותיים, מלונות מפנקים, גורדי שחקים, אוכל טעים ועדכני , חופים משגעים, מלונות פאר ושווקים וחיי לילה תוססים.

רק שעתיים וחצי טיסה מנתב"ג!

 

אטרקציות מובילות בבחריין

מרכז הסחר העולמי בחריין – "מגדלי התאומים" של בחריין הם האתר המפורסם ביותר במנאמה. בנייתם הושלמה בשנת 2008 והם מכילים שני גורדי שחקים זהים בגובה 240 מטרים כל אחד ומחוברים זה לזה באמצעות שלוש טורבינות רוח גדולות.

 

באב אל בחריין ושוק מנאמה – "שער בחריין" הוא בניין היסטורי מרהיב ביופיו הממוקם ברובע העסקים של מאנמה. המקום מהווה את שער הכניסה לשוק מאנמה, מתחם שוק פתוח המשתרע על פני מספר רחובות וכולל שלל דוכנים אותנטיים המוכרים סחורה מקומית. ניתן למצוא כאן בגדים, אביזרים, הנעלה, תבלינים, אוכל רחוב ועוד. במתחם השוק שוכן גם בית הכנסת היחיד בבחריין.

 

 

 

 

גרנד פרי בחריין – מסלול מרוצי פורמולה 1, שנחשב לאחד מסמלי הכוח והכסף הגדול של מדינת המפרץ. המסלול הענק והחדשני נבנה בעידוד הממשלה כדי להפוך את בחריין למוקד משיכה למשקיעים מתחום הספורט, והוא המסלול הראשון מסוגו במזרח התיכון. בסמוך למסלול המרוצים נבנה "כפר פורמולה 1" אטרקטיבי, שמארח ירידים ופעילויות לכל המשפחה בתקופת המרוץ

 

 

מצודת בחריין – אתר מורשת עולמי, שידוע גם בשם קלעת אל-בחריין, או המצודה הפורטוגזית. המצודה נבנתה לפני כ- 3000 שנים וחשיבותה הייתה גדולה בשל מיקומה של בחריין בלב המפרץ הפרסי. כיום היא משמשת כמוזיאון פתוח מרהיב, ואפשר לסייר לאורך החומות הארוכות ובתוך המצודה עצמה, ולהתרשם מהארכיטקטורה המדהימה שנשמרה עם השנים.

 

 

המוזיאון הלאומי – האטרקציה הפופולרית ביותר במדינה. המוזיאון הוקם בשנת 1988, והיה למוזיאון המודרני הראשון במפרץ. המוזיאון מציג היסטוריה בת 5,000 שנה ואלפי ממצאים ופריטים ארכיאולוגים משלל תקופות. המוזיאון מציע גם הפלגת סיור קצרה לשביל הפנינים של בחריין, אתר מורשת עולמית שמציע הצצה נדירה לתעשיית הפנינים של המדינה במאה ה-19. פרט למוזיאון הלאומי יש עוד מספר מוזיאונים מרתקים בבחריין כמו מוזיאון הנפט ומוזיאון הקוראן.

 

 

גן העדן האבוד של דילמון" – פארק המים הגדולים ביותר במדינה, שמציעה יותר מ-18 מגלשות מים ענקיות ושלל אטרקציות לכל המשפחה. החום הכבד ששורר בדרך כלל בבחריין הפך את הפארק לאחת האטרקציות האהובות ביותר בקרב תיירים ומקומיים כאחד.

עץ החיים – אחד מאתרי התיירות הפופולריים בבחריין, שממוקם כ-40 ק"מ דרומית למאנמה, בלב המדבר. מדובר בעץ בן 400 שנה שענפיו מגיעים לגובה של כעשרה מטרים ושורשיו יורדים לעומק של כחמישים מטרים. איש אינו יודע כיצד העץ שרד וצמח בסביבה מדברית נטולת גשמים ומשקעים וההסבר המדעי הוא שהעץ למד לספוג את לחות של גרגרי החול שמסביבו. עשרות אלפי תיירים מגיעים מדי שנה לחזות בפלא הטבע ולהצטלם איתו.

 

 

דורת אל בחריין – אתר תיירות ונופש המורכב מ-15 איים מלאכותיים ומעוצבים, שמזכיר מאוד את איי התמרים של דובאי. באתר יש מלון חמישה כוכבים, מגרש גולף מקצועי, 12 גשרים בין האיים ומרינה לסירות.

 

  

 

איפה ישנים בבחריין?

הלינה בבחריין זולה יותר ממדינות המפרץ השונות. יש מגוון מלונות מפוארים בדירוג חמישה או ארבעה כוכבים במנאמה, בירת בחריין.

איך מגיעים לבחריין?

 

חברת התעופה הלאומית של בחריין, גולף אייר תפעיל טיסות שבועיות בימים שני וחמישי. כשעתיים וחצי.

בחריין נחשבת לאחת המדינות ה"ירוקות" בעולם כמעט לכל אורך תקופת הקורונה וזה ניכר. ההקפדה על מסכות, הגשת סכו"ם בשקיות ניילון וכלים חד-פעמיים, מדידת חום ועניין הבדיקות בכלל, מאוד מוקפד במדינה.

לפני ההגעה לבחריין מומלץ להוריד לנייד את האפליקציה Be Aware App. על כל נוסע למלא תצהיר בריאות או דרך האפליקציה או באתר, ניתן למלא גם ידנית במסמכים בשדה בבחריין.

 

במהלך השהייה בבחריין הסתובבו עם צילום כרטיסי הטיסה הלוך ושוב, דרכון כמובן וצילום הוואוצ'ר מהמלון.